جهت ثبت نام در سایت دینکی شو ابتدا می بایست از منوهای بالای سایت بر روی ایکون مورد نظر کلیک نمایید و در صفحه باز شده شماره موبایل خود را وارد نمایید و یک پیامک حاوی کد تایید برای شما ارسال می گردد. پس از وارد نمودن کد تایید بر روی کلید ادامه کلیک نمایید.

بعد از ورود به سایت ، محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و پس از وارد نمودن اطلاعات و آدرس میتوانید نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید. بعد از ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را پیامک میکند.

همه محصولات در انبار موجود می باشند و در صورتی‌ که موجود نباشند، قابل خرید نیستند.

در صورتی که پرداخت شما ناموفق بود و مبلغ از حساب شما کسر گردید، طی 72 ساعت مبلغ پرداختی از سوی بانک به حساب شما برگردانده می‌شود.
در غیراینصورت با “پشتیبانی آنلاین ما” در تماس باشید و “شماره تراکنش” و مبلغ پرداختی را اعلام نمایید تا بررسی گردد و در صورتی که مبلغ واریز شده باشد به شما اعلام می گردد، در غیر اینصورت میبایست با پشتیبانی درگاه بانکی تماس حاصل نمایید.

پس از ثبت سفارش در سایت، کالاها از طریق پست پیشتاز ارسال می گردد. این زمان از طریق پست پیشتاز (حداقل 4 روز کاری) و از طریق پست ویژه (حداقل 2 روز کاری) می باشد.
– ارسال کالاها برای شهرستان ها تنها از طریق پست امکانپذیر می باشد.
– برای مشتریان ساکن تهران در صورت درخواست مشتری، از طریق پیک هم ارسال خواهد شد.

پس از خرید در سایت، سفارش شما در مرحله بررسی قرار می گیرد و پس از آماده شدن و ارسال شدن سفارش یک پیامک حاوی اطلاعات ارسالی و کد رهگیری مرسوله پستی دریافت خواهید کرد.
همچنین می توانید با مراجعه به پروفایل خود در سایت، در منوی سفارش ها وضعیت سفارش خود را پیگیری نمایید.

اگر قبل از آغاز فرایند ارسال و تحویل سفارش به اداره پست قصد تغییر و یا لغو سفارش خود را داشته باشید با تماس با پشتیبانی دینکی شو، می توانید سفارش خود را تغییر و یا لغو کنید. و در صورت لغو سفارش هزینه خود را حداکثر طی 12 ساعت بعد دریافت می نمایید.

اما در صورتی که سفارش شما از طریق پست ارسال شده باشد و سپس درخواست تغییر و یا لغو سفارش را داشته باشید، باید صبر نمایید تا کالا به دست شما برسد سپس با هزینه خود کالا را از طریق پست مرجوع کنید. پس از رسیدن کالا مرجوع شده به دست دینکی شو هزینه کالا طی 12 ساعت بعد به شما بازگردانده می شود.

شما علاوه بر امکان ثبت سفارش از طریق سایت میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی ما مانند اینستاگرام، واتساپ و تلگرام اقدام به ثبت سفارش نمایید.